Lions Tulipanaksjon lørdag 27. april

Publisert av Torbjørn Togstad den 25.04.24.

Tulipaner kan du kjøpe mange steder, men ikke slike som Lions tilbyr på lørdag 27. april. Da er det tid for Lions årlige Tulipanaksjonen, for en av Lions hjertesaker: Forebyggende arbeid blant barn og unge under mottoet:

«Det er bedre å bygge barn enn å reparere voksne»

Lions arrangerer Mitt Valg kurs i hele landet og lokalt for skoler, barnehager og idrettslag.
Programmet fokuserer spesielt på forebyggende arbeide i forhold til mobbing, rusmidler, vold og overgrep. Utfordringer med digitale media er også dekket i programmet.

Grefsen Lions finansierer også positive aktiviteter for barn og unge i vårt nærmiljø. Lokale tiltak kan være støtte til ungdomsklubber, musikkorps, idrettslag, rusfrie konserter og andre kulturarrangementer.

På lørdag finner du Lions ved våre lokale butikker på Kjelsås/Grefsen. Vi står på Spar, Coop Prix og Rema på Frysja. Støtt vårt viktige barne- og ungdoms arbeide så får du noen fine tulipaner som takk for støtten.